9 Şubat 2014 Pazar

336x280 1
Gökçe (Violetta) - Yeni Bir Hayata 

Yeni Bir Hayata"

Bana açıkla,
Neler oluyor burada.
Ben biliyorum,
Artık zaman kalmadığına.

Bunları fark edemedim,
Kaç kez aklımdan geçirdim.
Artık yoruldum, beklemek istemiyorum.

Yeni bir hayata, başlıyorum
Kendim olarak
Zaman yok durmaya,
Kaderim bu
Gün yazılacak.

Yeni bir hayata, başlıyorum,
Kendim olarak
Zaman yok durmaya,
Kaderim bu
Gün yazılacak.

Kimse durduramaz, her şeyimi.
Terk ediyorum evet, her şeyi.
Kimse durduramaz, her şeyimi.
Terk ediyorum bana ait her şeyi.

Şimdi farkındayım,
Değişiyor duygularım.
Korkuya yer yok!
Kapı açık, dönüyorum.

Bunları fark edemedim,
Kaç kez aklımdan geçirdim.
Artık yoruldum, beklemek istemiyorum.

Yeni bir hayata, başlıyorum
Kendim olarak
Zaman yok durmaya,
Kaderim bu
Gün yazılacak.

Yeni bir hayata, başlıyorum
Kendim olarak
Zaman yok durmaya,
Kaderim bu
Gün yazılacak.

Yeni bir hayata, başlıyorum
Kendim olarak

Yeni bir hayata, başlıyorum
Kendim olarak
Zaman yok durmaya,
Kaderim bu
Gün yazılacak.

Yeni bir hayata, başlıyorum
Kendim olarak.

Kimse durduramaz, her şeyimi.
Terk ediyorum evet, her şeyi.
Kimse durduramaz, her şeyimi.
Terk ediyorum bana ait her şeyi.
336x280 2

Gökçe (Violetta) - Yeni Bir Hayata (En Mi Mundo) [Turkish]